Medytacja w ruchu Calligraphy Health System® dla początkujących

CIAŁO & DUSZA & UMYSŁ

Image

Czym jest Calligraphy Health System ?

To podróż w głąb siebie bądź medytacja w ruchu, podczas której uszczęśliwiamy nasze ciało.
Calligraphy Health System (możesz się również spotkać z nazwą Calligraphy Yoga) jest starożytnym systemem uzdrawiania stworzonym przez Master Zhen Hua Yanga.

Calligraphy Health System, wpływa na ogólny dobrostan naszego organizmu i pomaga:
- uwolnić się od skutków stresu,
- oczyścić umysł z chaosu,
- nawiązać / odzyskać relację z samym sobą, uczy świadomego BYCIA w TU I TERAZ,
- nauczyć się koncentracji uwagi,
- nauczyć się zauważać schematy myślowe, nawyki, reakcje w których funkcjonujemy,
- namierzyć i rozpuścić blokady i napięcia w ciele (nasze ciało ma pamięć, nieprzeżyte
emocje zostają w nas powodując dyskomfort i/lub wiele chorób – jeśli nie płaczą Twoje oczy
płaczą Twoje organy),
- zadbać o swoje organy (Master Yang mówi o serwisowaniu organów),
- uregulować pracę układu hormonalnego,
- wyregulować oddech,
- w problemach z układem trawiennym i wydalniczym,
- w przywracaniu właściwej cyrkulacji krwi,
- oczyścić i dotlenić komórki,
- usprawnić pracę ścięgien, stawów i mięśni.

Co da Ci praktyka Calligraphy Health System?

Calligraphy Health System to praktyka odnalezienia i uruchomienia pokładów własnej energii witalnej oraz wykorzystania jej do przywrócenia ładu i harmonii pomiędzy ciałem a umysłem.
Jej głównym celem jest przywrócenie oraz utrzymanie harmonii i równowagi w umyśle, co w sposób automatyczny przekłada się na ciało i poprawę jego funkcjonowania.

Image
Image

Jak wyglądają zajęcia ?

  • Warsztaty Calligraphy Health System dla początkujących są skierowane do osób, które nigdy nie miały styczności z metodą lub chcą sobie utrwalić podstawowe pozycje. Zajęcia zakładają pracę w kameralnej grupie, tak by każdy miał zapewniony komfort pracy z własnym ciałem i umysłem. Celem jest opanowanie podstawowych pozycji (około 8 – dostosowane do tempa pracy grupy) Calligraphy Health System w ukierunkowaniu na tzw. Program Poranny. Praktyka opiera się na harmonijnych, powolnych i zgranych z naszym oddechem ruchach, podczas których można sobie przypomnieć naturalne umiejętności własnego organizmu. Ten swobodny i niewymuszony ruch ciała wygląda jak taniec … już od samego patrzenia na osobę ćwiczącą robi się nam lekko i przyjemnie. Przypomnę CI jaki skarb masz zawsze przy sobie – Twój własny oddech.
  • Uwagi organizacyjne:
    - Ćwiczymy na boso lub w skarpetkach na macie - weź ze sobą matę.
    - Ćwiczymy w wygodnym stroju nie krępującym ruchów.